
Obchodní podmínky
- Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi obchodní společností Ellia Researche s.r.o., se sídlem V Závětině 281, Nelahozeves 27751, identifikační číslo: 21949191, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 408947 (dále jen „poskytovatel“), a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“).
- Kupní smlouva je uzavírána prostřednictvím internetové stránky provozované poskytovatelem na adrese www.janrak.cz (dále jen „webová stránka“) prostřednictvím rozhraní webové stránky.
- Ustanovení odchylná od obchodních podmínek lze sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit či doplňovat. Tímto nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Předmět smlouvy
- Předmětem smlouvy je poskytování služeb, zejména účast na retreatových pobytech, workshopech, seminářích nebo jiných aktivitách nabízených Poskytovatelem.
- Přesný rozsah, obsah a podmínky služeb jsou stanoveny v popisu jednotlivých akcí uvedených na webových stránkách Poskytovatele.
- Objednávka a uzavření smlouvy
- Objednávka služeb je závazná v okamžiku jejího potvrzení ze strany Poskytovatele.
- Zákazník je povinen poskytnout pravdivé a úplné údaje potřebné k uzavření smlouvy.
- Kupující provádí objednávku služby vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Veškeré náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku (například náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. V případě technických problémů na straně poskytovatele, které znemožní uzavření kupní smlouvy (např. výpadek serveru nebo chybné zpracování objednávky), je kupující povinen informovat poskytovatele e-mailem na adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Poskytovatel zajistí nápravu a kupujícího o jejím výsledku informuje bez zbytečného odkladu.
- Všechny objednávky přijaté poskytovatelem jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku prostřednictvím zaslání emailu na adresu poskytovatele, která je uvedena v těchto obchodních podmínkách. Storno podmínky jsou uvedeny v článku 5.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně poskytovatele při uvedení ceny služby na webových stránkách poskytovatele, nebo v průběhu objednávání, není poskytovatel povinen dodat kupujícímu službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Poskytovatel informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
- Cena a platební podmínky
- Cena za služby je uvedena u jednotlivých kurzů spolu s podrobným popisem jejího obsahu.
- Platba se provádí na účet Poskytovatele, který je uveden v potvrzení objednávky.
- Cenu služby může kupující uhradit bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 3965286395/5500, vedený u Raiffeisenbank.
- Pokud nebude cena uhrazena do 10 dnů od zaslání platebních podkladů, poskytovatel je oprávněn zrušit účast zákazníka na objednané službě.
- Storno podmínky a odstoupení od smlouvy
- Zákazník má právo zrušit objednanou službu (odstoupit od smlouvy) za níže
uvedených podmínek:
• Při zrušení 30 a více dní před zahájením služby: bude zákazníkovi vráceno 100 % uhrazené částky.
• Při zrušení 15–29 dní před zahájením služby: bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny služby.
• Při zrušení méně než 15 dní před zahájením služby: bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny služby. - Pokud si zákazník zajistí náhradníka, který splňuje podmínky účasti na službě, poskytovatel zpravidla namísto storno poplatku účtuje manipulační poplatek ve výši 1 500 Kč.
- Odstoupení od smlouvy je platné, pokud je učiněno písemně a doručeno poskytovateli na adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách, případně e-mailem. Rozhodující je datum doručení oznámení poskytovateli.
- Přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy poskytovatel bez zbytečného odkladu potvrdí. Vrácení peněžních prostředků, snížených o odpovídající storno nebo manipulační poplatek, proběhne do 14 dnů od doručení oznámení, a to na bankovní účet uvedený zákazníkem.
- Zákazník má právo zrušit objednanou službu (odstoupit od smlouvy) za níže
uvedených podmínek:
- Storno podmínky ze strany Poskytovatele
- Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech: technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena služby (viz výše); neobdrželi jsme od vás cenu služby v době splatnosti; nemoci hlavního lektora a nemožnosti zajištění náhradního lektora s potřebnými zkušenostmi pro danou službu; z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout službu, tj. v případě nepředvídatelné a neodvratitelné události (válka, povstání, živelní pohroma, covid apod.); nebo pokud plnění služby se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.
- V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat.
- Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili cenu služby, vrátíme vám přijatou částku do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.
- Práva a povinnosti Zákazníka
- Zákazník je povinen se řídit pokyny Poskytovatele, chovat se ohleduplně k ostatním účastníkům akce a dodržovat pravidla bezpečnosti.
- Podáním objednávky souhlasíte a prohlašujete, že jste srozumění s tím, že služby se účastníte dobrovolně, na vlastní nebezpečí a na vlastní odpovědnost (my se touto smlouvou zavazujeme, že podnikneme patřičné kroky k tomu, abychom v maximální možné míře snížili riziko nebezpečí a možnost vzniku škody).
- Zákazník je povinen uvést jakékoliv zdravotní či jiné omezení, které by mohlo mít vliv na jeho účast na službě.
- Právo na účast na službě nebo právo na poskytnutí zakoupené služby můžete po dohodě s námi postoupit na třetí osobu. S tímto nám však vznikají náklady a můžeme po vás požadovat uhrazení manipulačního poplatku ve výši 1.500,- Kč.
- Služby jsou poskytovány v termínech a na místech uvedených na webovém rozhraní, přesné informace vám vždy zašleme v potvrzení objednávky, případně nejpozději do 14 dnů před zahájením služby.
- Práva a povinnosti Poskytovatele
- Poskytovatel se zavazuje zajistit řádné poskytování služeb v souladu se sjednanými podmínkami.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu programu, termínů či místa konání služeb z důvodu nepředvídatelných okolností (viz. výše). V takovém případě je povinen informovat Zákazníka a nabídnout mu alternativní řešení.
- Ochrana osobních údajů
- Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
- Osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány za účelem:
• uzavření a plnění smlouvy,
• organizace služeb a komunikace se zákazníkem,
• splnění zákonných povinností poskytovatele. - Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníka pouze v rozsahu nezbytném pro naplnění výše uvedených účelů, zejména jméno, příjmení, kontaktní údaje (telefon, e-mail), a případně další údaje nutné k organizaci služeb.
- Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy, dále po dobu vyžadovanou právními předpisy (např. pro daňové a účetní účely) a po dobu 3 let pro účely ochrany oprávněných zájmů poskytovatele (např. pro případ reklamací či sporů).
- Zákazník má právo:
• požadovat přístup ke svým osobním údajům a informace o jejich zpracování,
• požadovat opravu nepřesných nebo neúplných údajů,
• požadovat výmaz osobních údajů nebo omezení jejich zpracování, pokud již nejsou potřebné pro uvedené účely,
• podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, pokud se domnívá, že jeho práva byla porušena. - Osobní údaje zákazníka nebudou předávány třetím stranám. Výjimkou jsou případy, kdy to vyžadují právní předpisy nebo je to nezbytné pro plnění smlouvy (např. poskytnutí údajů dopravci nebo poskytovateli platebních služeb).
- Další podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na webových stránkách poskytovatele.
- Odpovědnost za škodu
- Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nepravdivých nebo neúplných informací poskytnutých Zákazníkem.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za újmy, které Zákazník utrpí v důsledku vlastního nedbalého či rizikového chování.
- Reklamace služeb
- Právo na reklamaci:
Zákazník má právo reklamovat poskytnuté služby, pokud jejich realizace neodpovídala dohodnutým podmínkám, kvalitě nebo rozsahu uvedeným v objednávce. - Lhůta pro podání reklamace:
Reklamaci je nutné podat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od ukončení poskytování služby, která je předmětem reklamace. Po uplynutí této lhůty zaniká právo na reklamaci. - Způsob podání reklamace:
Reklamaci je nutné podat písemně, a to:
• e-mailem na adresu: info@elliafoundation.com,
• nebo doporučeným dopisem na adresu sídla poskytovatele: V Závětině 281, Nelahozeves 27751.
Reklamace musí obsahovat:
• jméno a příjmení zákazníka,
• kontaktní údaje (e-mail a telefon),
• popis reklamované služby,
• důvody reklamace,
• požadované řešení (např. náhrada služby, vrácení části ceny). - Potvrzení přijetí reklamace:
Poskytovatel je povinen potvrdit přijetí reklamace do 3 pracovních dnů od jejího obdržení. Potvrzení probíhá e-mailem nebo doporučeným dopisem. - Vyřízení reklamace:
Poskytovatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Pokud je k vyřízení reklamace nutná delší doba (např. z důvodu zajištění vyjádření třetích stran), poskytovatel zákazníka informuje o prodloužení lhůty a uvede důvod. - Možná řešení reklamace:
• náhrada služby v odpovídající kvalitě a rozsahu,
• poskytnutí slevy z ceny služby,
• vrácení zaplacené částky (v plné výši nebo částečně, podle okolností reklamace). - Spory z reklamací:
Pokud zákazník s vyřízením reklamace nesouhlasí, má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI) nebo jiný orgán mimosoudního řešení sporů. - Náklady na reklamaci:
Náklady spojené s vyřízením reklamace hradí poskytovatel. V případě neoprávněné reklamace si poskytovatel vyhrazuje právo požadovat úhradu nezbytných nákladů vzniklých s jejím řešením.
- Právo na reklamaci:
- Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění.
- Veškeré spory, které vzniknou v souvislosti s těmito obchodními podmínkami, budou řešeny podle platného práva České republiky.
V případě dotazů se na nás můžete obrátit prostřednictvím e-mailu:
info@elliafoundation.com
V Nelahozevsi dne 2.1.2024